Forum www.skarbiecrpg.fora.pl Strona Główna www.skarbiecrpg.fora.pl
Forum graczy rpg (Warhammer Fantasy i Warhammer 40k)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Druzyna
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.skarbiecrpg.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja o settingu WH40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajos
Zwiadowca



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:08, 12 Lut 2008    Temat postu: Druzyna

Ponieważ Dark Heresy ma być straszny, będę musiał ograniczyć liczbę graczy do max 4 osób.

Proponowany skład drużyny:
1 slot - postać nastawiona na walkę (assasin, arbitrator,guard)
2 slot - postać z kilkoma skillami uczonego. Idealnie Adept, bądź tech-Priest
3 slot - postać z nastawieniem społecznym ale nie pozbawiona umiejętności bojowych (Scum, Cleric)
4 slot - psyker bądź tech-priest

Oczywiście dobrze żeby każda postać potrafiła o siebie zadbać - ale w wh40k jest to łatwiejsze niż w wfrp - broń palna znakomicie wyrównuje szanse. Wśród moich tworzonych postaci (być może je spotkacie, hehe) nawet Adept z pistoletem z celownikiem laserowym i jedną turą celowania uzyskiwał całkiem przyzwoite efekty. Oczywiście z profesjonalistami równać się nie mógł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgonn
Administrator



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slumsy Altdorfu

PostWysłany: Wto 22:33, 12 Lut 2008    Temat postu:

Zamawiam dla siebie scum'a. Very Happy Właśnie się wczytuję i będę tworzył postać.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez morgonn dnia Śro 1:35, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajos
Zwiadowca



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:05, 13 Lut 2008    Temat postu:

Poprowadzić chciałbym możliwie szybko - ale sesja byłaby raczej krótka, Jej głównym celem byłoby stworzenie postaci (czy ściślej finalizacja ich tworzenia) i krótka misja-wprowadzenie.
chce napisać recenzje Dark Heresy na poltera więc chciałbym mieć doświadczenie z sesji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
akka
Zwiadowca



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Al-Haikk

PostWysłany: Śro 12:34, 13 Lut 2008    Temat postu:

Ja mogę wziąć assasina lub psyker'a.
Postać będzie w weekend gotowa. Taki czas jest ok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajos
Zwiadowca



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:04, 13 Lut 2008    Temat postu:

jak najbardziej.
czyli mamy już dwa sloty zajęte. Zostają typowy fighter i ktoś od myślenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajos
Zwiadowca



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:35, 14 Lut 2008    Temat postu:

i jeszcze jedna uwaga co do tworzenia postaci. Skoncentrujcie się na koncepcji, rzuty na cechy i wybór skill zrobimy razem. Pamiętajcie jednak że postaci w DH nie są jakimiś wymiataczami, ale relatywnie początkującymi osobnikami. Trudno to zestawić z wfrp - bo jest tutaj za dużo różnic, ale na pewno jest to bliższe początkującej postaci w wfrp niż np. 2 profesji.

Od razu napisze też że przewiduję pewne bonusowe xp lub umiejętności/talenty na etapie tworzenia postaci - ale w granicach rozsądku.

Bez nadmiernych szaleństw Panowie.Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgonn
Administrator



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slumsy Altdorfu

PostWysłany: Czw 10:43, 14 Lut 2008    Temat postu:

Już zrobiłem rzuty, mam prawie gotową kartę postaci. Skille za wolne XP też chciałbym sam wybrać raczej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarek
Włóczykij



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:54, 14 Lut 2008    Temat postu:

ja najbardziej jestem zainteresowany psykerem ale skoro już stworzyłeś postać to piszę się na assassina (chyba że ty wolisz grac assasinem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
akka
Zwiadowca



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Al-Haikk

PostWysłany: Czw 11:39, 14 Lut 2008    Temat postu:

Zrobiłem wczoraj wieczorem psykera (z rzutami, ale po ostatniej sesji gdzie ukatrupiłem 6 zwierzoludzi rozumiem Gajosa, że mogą mu się moje rzuty nie podobać) i nawet mi się podoba. Może dla odmiany od wersji 3 century, zagram jako ktoś inny niż madafakakilla?

Jarek, zerknij czy pasuje Ci assasin (tudzież coś innego) i jeśli tak to zostaję przy psykerze. Jeśli nie, to daj mi chwilę czasu na spróbowanie innej koncepcji postaci i jeśli mi się uda stworzyć spójną, to mogę zmienić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez akka dnia Czw 11:39, 14 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Julek
Ciura obozowa



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:40, 14 Lut 2008    Temat postu: dołaczam do ekipy

nie przeglądałem jeszcze podstawki więc nie mogę się zdecydować na postać, ale jak tylko dostanę ją w swoje łapy to się wypowiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajos
Zwiadowca



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:08, 14 Lut 2008    Temat postu:

Julek masz do wyboru: Adepta bądź tech-kapłana - to powinno ułatwic podjęcie decyzji:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
akka
Zwiadowca



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Al-Haikk

PostWysłany: Czw 12:27, 14 Lut 2008    Temat postu:

So it seems, we already have a Gang of Four (programming pun intended).

Droga Drużyno, jako że znamy Gajosa już troszeczkę (tzn. ja znam troszeczkę, bo Wy pewnie troszeczkę bardziej), chciałbym zauważyć że aby mieć jakiekolwiek szanse na przeżycie, musimy nie tylko zbalansować profesje (co już nam MG narzucił) ale także skille.

Po wstępnym stworzeniu Psykera Void Born mogę powiedzieć tyle o tej postaci:
- sporo WP, Int, Per (zależy od rzutów, ale cechy tanio kupowane)
- beznadziejnie Fel i kiepsko bojowo
- od poziomu drugiego healer drużyny
- od poziomu drugiego wsparcie bojowe drużyny (moce wspierające innych)
- prawdopodobieństwo skończenia w szpitalu dla obłąkanych przy wykorzystywaniu mocy: 0,025 (2,5% na każde użycie)
- ze skilli niespecyficznych dla profesji: podstawowe pilotowanie latających machin (base skill, nierozwijany, ale przy normalnych warunkach bez testów) oraz nawigacja w kosmosie (tak samo base skill), awarness (spostrzegawczość), czytanie i pisanie
- ze skilli specyficznych przydatnych drużynowo: Psyniscience (wykrywanie zaburzeń, demonów, innych psykerów)
- najdziewniejsze moce na najdziwniejsze okoliczności (czyli taka puszka pandory). W tym na początek moje ulubione: Fearful Aura (wbudzanie strachu), Distort Vision (niby-niewidzialność na jedną rundę)

Wnioski:
- scum lub cleric musi mieć wysokie Fel, bo inaczej polegniemy
- co najmniej dwie postacie (scum + assasin?) muszą mieć skille bojowe, bo inaczej polegniemy
- fajnie jakby ktoś miał skill driving (to już poradzimy sobie w normalnych warunkach z pojazdami sami)

PS: podstawka ma 395Mb


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez akka dnia Pią 0:25, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarek
Włóczykij



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:03, 14 Lut 2008    Temat postu:

ok, bez kombinowania - biorę pierwszego slota (asasin/guard/arbitror) - jeszcze zdecyduję jak zobaczę podstawkę Smile
Ja postaram się skupić na jednym w swojej postaci - no może z jakimiś śmiesznymi bonusami - więcej szczegółów w najbliższym czasie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgonn
Administrator



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slumsy Altdorfu

PostWysłany: Pon 8:33, 18 Lut 2008    Temat postu:

Po trzech weekendowych próbach napisania historii mojej postaci wymiękłem, przyznaje Embarassed

Zbyt mało znam realia żeby sklecić coś sensownego. Zacząłem się wczytywać w podręcznik (realia świata), ale rzeczywiście jest tam niewiele.

Moja propozycja jest więc taka. Mogę przesłać gotową kartę z opisem wyglądu i psychiki postaci + pare punktów krytycznych historii, a reszta w Twojej gestii MG. To otwiera dla ciebie pole do popisu na sesjach jak również stwarza szanse zlepienia drużyny historiami przed sesją (co gorąco polecam, żebyśmy 3 godzin nie poświęcali na zapoznawanie się).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajos
Zwiadowca



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:39, 18 Lut 2008    Temat postu:

To jest dokładnie to czego od Ciebei oczekiwałem Smile
Generalnie mi jest łatwiej bo wh40k interesuję się od lat, ale świat jest faktycznie dość specyficzny i trudno nawet na podstawie samej podstawki wyrobić sobie jego spójny obraz.

Dlatego pisałem Wam nie o stworzeniu historii postaci (jak w wfrp) a o stworzeniu koncepcji postaci. Ja na tej bazie stworzę historię, która później sie już dopracuje. Tak samo jest z mechaniką - jeżeli ktos się nie czuje na siłach niech nie wybiera umiejętności i nie losuje cech - możemy to zrobić razem.

Co do nieznajomości realiów - zapraszam do zadawania pytań, na razie żaden z Was z tego nie skorzystał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.skarbiecrpg.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja o settingu WH40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin