Forum www.skarbiecrpg.fora.pl Strona Główna www.skarbiecrpg.fora.pl
Forum graczy rpg (Warhammer Fantasy i Warhammer 40k)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Misja 1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.skarbiecrpg.fora.pl Strona Główna -> Kampania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajos
Zwiadowca



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:19, 03 Kwi 2008    Temat postu: Misja 1

There can be no bystanders in the battle for survival. Anyone who will not fight by your side is an enemy you must crush.

+++ Scriptorus Munificantus +++

Krzyki dobiegające z sąsiedniego pomieszczenia od kilkunastu minut umilkły. Przesłuchanie oglądaliście przez pół-przeźroczystą szybę, obserwując śledczego Inkwizycji przy pracy. W oszczędnej precyzji jego ruchów było coś hipnotyzującego. Pogrążony w pracy, absolutnie skoncentrowany na tym co robił, przypominał artystę który na płótno nanosił kolejne warstwy farby. Cała różnica polegała na tym że zamiast pędzli w rękach miał skalpele, szczypce, świdry, igły, piły i inne narzędzia, których funkcji mogliście sie tylko domyślać. No i to płótno krzyczało. Głośno.

Człowiek na stole przesłuchań był przemytnikiem i czarnorynkowym handlarzem. Jednym z tych którzy tworzyli podobno niezwykle rozbudowaną i aktywną siatkę handlującą rozmaitymi, zakazanymi przez Inkwizycję przedmiotami. Ten konkretnie sprzedawał wytwory przeklętych xenos. Schwytany podczas rutynowej kontroli został przekazany w ręce Inkwizycji.

Drzwi do pomieszczenia obok otworzyły się bezgłośnie. Za oknem w sali przesłuchań pojawili sie trzej serwitorzy którzy zaleli krzątać się dookoła nieprzytomnego.
Śledczy ignorując wasza obecność, spokojnie zdjął poplamiony krwią kombinezon, okulary ochronne i odłożył je do niewielkiej skrzynki stojącej w rogu pomieszczenia. Potem metodycznie umył ręce i wytarł je.
Dopiero po tych czynnościach odwrócił sie w waszą stronę.

Lekko skinął głową.

- Nowi rekruci?

Witam. Jestem śledczy Sand. Zapraszam do pomieszczenia w którym łatwiej nam będzie rozmawiać. Mam nadzieję że obserwacja przesłuchania była dla panów motywująca.

***
To pomieszczenie było znacznie większe. W jego centrum znajdował się masywny metalowy stół, oświetlony przez znajdujące się nad nim białe światło lamp. Mimo że mogło przy nim usiąść z 20 osób, widać było tylko 4 krzesła. Trzy najwidoczniej dla was, jedno, u szczytu dla śledczego.
Przy krześle dla was, na stole leży wyłączony datapad

Na ścianach wisiały mapy systemu, plany miast i stacji.
- Mam potwierdzenie waszej tożsamości. Witam w szeregach Inkwizycji. Proszę usiąść i zapoznać się z informacjami na datapadach (załącznik dataslate 1 misja )

***

Wasza misja jest prosta, ale wymaga sporej dozy ostrożności. W normalnym przypadku świeżo zwerbowani rekruci dostają prostsze zadania, ale z waszych akt wynika że powinniście sobie z nim poradzić.

Kluczową sprawą jest dyskrecja. Wiem że było to przekazywane wam na etapie szkolenia, ale raz jeszcze podkreślę. Akolici Inkwizycji działają w cieniu. Niezwykle rzadko możecie publicznie wykorzystać wasz status. Każde ujawnienie tego kto stoi za waszymi akcjami może stwarzać poważne ryzyko dla was samych i operacji których jesteście częścią. Będą być może sytuacje gdy tego rodzaju sytuacje będą nie do uniknięcia - ale traktujcie to jako argument ostateczny.

Wręczył Ramielowi niewielki przedmiot.

To dane nawigacyjne jakich będziecie potrzebować.

Transponder waszego statku jest obecnie stosownie modyfikowany, aby informował, że statek należy do Konsorcjum Belgezon i nosi nazwę Wytrwały Pielgrzym. Port pochodzenia to Wrota św. Druzusa.

DATASLATE 1

Witajcie bracia,

To wasze pierwsze zadanie. Bądźcie świadomi wielkiej odpowiedzialności jaka na was spoczywa. Jeżeli będziemy zadowoleni z wyników tej misji będzie to początek owocnej współpracy, jeśli nie – zostaną wobec was wyciągnięte stosowne konsekwencje.

W systemie Scintilla od lat działa rozbudowana organizacja zajmująca się handlem artefaktami xenos i innymi, jeszcze bardziej niebezpiecznymi przedmiotami. Obecnie jest prowadzony szereg niezależnych działań mających na celu likwidację jej przywódców i identyfikację jej członków oraz klientów.

Wasze zadanie będzie częścią tej operacji. Macie udać się do lokalizacji zgodnej z załączonymi danymi nawigacyjnymi. Będzie tam czekał frachtowiec „Dziedzictwo Niedoskonałe” należący do niejakiego Samuela Raviela. Na pokładzie statku ma miejsce handel artefaktami xenos. Podacie się za przedstawicieli bogatego i poszukującego nowego hobby arystokraty z Ula Sybelius, który chciałby nabyć coś wyjątkowegoi i rozeznaje co może mu zaproponować taki człowiek jak właściciel frachtowca. Powołacie się na Nibeliusa Gravena – przemytnika od którego uzyskaliśmy dane nawigacyjne.

Wasze cele:

- Ustalić pochodzenie artefaktów, którymi handluje właściciel frachtowca
- Zdobyć dane dotyczące jego klientów
- Zdobyć dane dotyczące tego czym handlował, jak długo i na jaką skalę.

Możecie się posłużyć wszelkimi środkami jakie będą konieczne. Niezależnie od wybranej metody działania pod żadnym pozorem nie możecie dopuścić do dekonspiracji.

Powtórzę raz jeszcze - utrzymanie w tajemnicy informacji o tym że pracujecie dla nas jest absolutnie niezbędne. W tej kwestii żadne błędy nie będą tolerowane.

Waszym bezpośrednim przełożonym będzie Śledczy Sand. Udzieli wam bardziej szczegółowych informacji i to jemu będziecie składać raporty.

Chwała Imperatorowi


Inkwizytor Quinton Kaufmann


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gajos dnia Czw 14:27, 03 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
akka
Zwiadowca



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Al-Haikk

PostWysłany: Czw 18:00, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Jako że Jarek nie zamieścił, ja sobie pozwalam.
Autorstwa Jarka, z moimi poprawkami.
Cytat:

Raport z misji

Numer misji: I
Komórka: Z-7
Ikwizytor Quinton Kaufmann

Skład zespołu ALFA:
agent ”J”: Jericus Largo
agent ”R” Neonate Ramiel van Helsing
agent ”K” Kai

Materiał dowodowy:
A1 – zakodowany dataslate z danymi handlowymi Samuela Raviela
A2 – nagrania oraz zdjęcia z miejsca wydarzeń
A3 – kopia nagrań z systemów bezpieczeństwa statku „Dziedzictwo Niedoskonałe”
A4 – ciała dwóch byłych marynarzy statku „Dziedzictwo Niedoskonałe”
A5 – ciało Samuela Ravela
A6 – zdjęcia artefaktu

Cel główne misji:
Ustalić pochodzenie artefaktów, którymi handluje właściciel frachtowca „Dziedzictwo Niedoskonałe” [materiał dowodowy A1, A2, A3, A6] - [zrealizowane]
Zdobyć dane dotyczące jego klientów [materiał dowodowy A1, A3] - [zrealizowane]
Zdobyć dane dotyczące tego czym handlował, jak długo i na jaką skalę [materiał dowodowy A1, A3, A6] - [zrealizowane]

Cele dodatkowe
Inwigilacja frachtowca [materiał dowodowy A1, A2, A3, A4, A5, A6]

Przebieg operacji:
(godz. 10.10) Zespół dociera do miejsca położenia statku według wskazanych koordynatów.
Agent R kilkukrotnie wywołuje statek poprzez radio. Brak odpowiedzi. Agent J przeprowadza skan aktywny przestrzeni. Agent J przeprowadza skan aktywny celu. Jedna ze śluz celu została uszkodzona, prawdopodobnie przez zbyt wczesne odpalenie silników głównych statku odbijającego od niej. Z uszkodzonej śluzy wycieka powietrze. Resztki znajdujące się w pobliżu śluzy wksazują, iż nastąpiło to circa 3 dni przed przybyciem zespołu Alfa na wyznaczone miejsce. Nie wykryto aktywności ludzkiej. Część statku jest chroniona w sposób aktywny przed skanowaniem. Agent R dwukrotnie przeprowadza próbę skanowania psychicznego, bez powodzenia.
(godz. 10.30) Włączenie się boi naprowadzającej jednej ze śluz frachtowca.
(godz. 10.40) Odłączenie się dropshipa z Adeptami na pokładzie w celu zbadania wnętrza jednostki.
(godz. 11.00) Przybicie do śluzy frachtowca A2 – Zanotowano chwilowe przerwy w zasilaniu statku.
(godz. 11.05) Agent J otwiera ogień w kierunku nagle pojawiającego się serwitora.
(godz. 11.15) Dropship zostaje odłączony od frachtowca bez wiedzy Adeptów. Brak oznak życia na statku prócz prac prowadzonych przez serwitorów.
(godz. 11.40) Badanie sali konferencyjnej. Znalezienie artefaktu (materiał dowodowy A2) oraz ciała. Pobieżne oględziny na miejscu wykazują, iż jest to jedynie powłoka skóry – wnętrze ofiary zostało wypalone. Światło przy artefakcie podlega załamaniu (materiał dowodowy A6).
(godz. 12.00) Badanie mesy statku. Wykrycie śladów jej użytkowania sprzed 2 tygodni. Jedna ze standardowych racji żywnościowych została otwarta przed circa 1 dniem. Badanie pozostałych, otwartych pomieszczeń. Odnalezienie nagranie kapitana statku na urządzenie odtwarzające muzykę w mesie (materiał dowodowy A2). Na nagraniu została zapisana informacja o kodach dostępu do całego statku.
(godz. 12.30) Przeskanowanie czujników statku, otwarcie śluzy do sterówki. Po analizie informacji zawartych w urządzeniach pokładowych udaje się:
ustalić, że w przestrzeni powietrznej znajduje się niezidentyfikowana jednostak, która jak się później okazało była ciężkim kombinezonem w którym kapitan statku opuścił frachtowiec (materiał dowodowy A3)
ustalić, że serwitory działające na statku nie są zarządzane przez główny komputer
ustalić, że główny komputer oraz komputer nawigacyjny jest zarządzany spoza sterówki
ustalić, że kapitan w trakcie swojego ostatniego nagranego pobytu na mostku kopiował dane z komputera pokładowego na przenośne urządzenie (materiał dowodowy A3)
określić statki, które w ostatnim czasie przybywały na frachtowiec (materiał dowodowy A1, A3)
zidentyfikować niektóre osoby, które przybyły na statek (materiał dowodowy A1, A3)
systemu wewnętrzne statku ukrywają dane na temat zawartości ładowni numer 5
(godz. 13.05) – prośba o pomoc nadawana z ładowni nr 2
(godz. 13.15) – dotarcie agentów do ładowni nr 2. Zasadzka oraz walka z 5 serwitorami zakończona ciężkim ranami wśród adeptów. Agent K nieprzytomny przez kilka minut w wyniku odniesionych ran (materiał dowodowy A2)
(godz. 13.40) – próba dotarcia do ładowni numer 5. Kolejna walka z 6 serwitorami (materiał dowodowy A2
(godz. 13.50) – rozpoczęcie przegrupowania się taktycznego w korytarzu prowadzącym do śluzy A4. Atak dwóch ciężkich serwitorów bojowych wyposażonych w ciężkie karabiny maszynowe.
(godz. 14.00) – opuszczenie frachtowca w skafandrach kosmicznych pod ciężkim ostrzałem serwitorów bojowych oraz byłych członków załogi frachtowca. Śmierć dwóch atakujących (materiał dowodowy A4)
(godz. 14.20) – dotarcie dropshipu do ciała kapitana frachtowca (materiał dowodowy A5) oraz przetransportowanie go na statek Atilla XIV
(ok. godz. 15.10) – ucieczka frachtowca w kierunku gwiazdy, poza zasięg możliwości gwiazdolotu Atilla XIV
(godz. 17.40) – Opuszczenie lokalizacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.skarbiecrpg.fora.pl Strona Główna -> Kampania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin